Μαρία Φιλοπούλου ~ Ζωγραφική





Ζωγραφίζω για να εκφραστώ...
Παρατηρώ το ορατό και παρουσιάζω τη δική μου πραγματικότητα... Χάνομαι στην περιπέτεια της ζωγραφικής, ανάμεσα στις ιδέες και τα μονοπάτια που η φαντασία μου κλητεύει για μένα...
Τα θέματα που ζωγραφίζω πάντα προέρχονται από δικές μου εμπειρίες. Δε θέλω να περιγράψω το χώρο, αλλά να εκφράσω τα συναισθήματά μου γι' αυτό...
Τα σημερινά μου έργα αφορούν κολυμβητές... Οι κολυμβητές μου νιώθουν απόλυτη ελευθερία. Η γύμνια τους τονίζει την έννοια της ελευθερίας και ενισχύει τις κινήσεις τους, είναι ελεύθεροι,ασυγκράτητοι και χαριτωμένοι...
Θέλω να αισθάνομαι ότι είμαι στην εικόνα,ένα πραγματικό μέρος της. Αυτό για μένα είναι μια πραγματικά απελευθερωτική εμπειρία.
 
Μαρία Φιλοπούλου



(Η Μαρία Φιλοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1964. Σπούδασε ζωγραφική στην Ecole des Beaux-Arts του Παρισιού με δάσκαλο τον Leonardo Cremonini).
 

Σχόλια