Ζωρζ Σαρή ~ Ο χορός της ζωής


"Κλείνω τα μάτια. Όλα τα χρώματα με πλημμυρίζουν.                           
Είναι φωτεινά, καθάρια, λαμπερά,
σαν τις αναμνήσεις, σαν τα όνειρά μου, σαν τη ζωή μου...
Κλείνω τα μάτια. Σαν ίσκιοι οι αναμνήσεις πλησιάζουν γοργά...

Απρόσμενος τρελός χορός.
Είναι ο χορός της ζωής".








Ζωρζ Σαρή, Ο χορός της ζωής, εκδ. Πατάκη

Λίγα λόγια για το βιβλίο: Η ιστορία της εικοσάχρονης Χριστίνας που ξεκινά για το παγωμένο μεταπολεμικό Παρίσι με σκοπό να γίνει ηθοποιός... Με βασικό όπλο τη θέλησή της, η Χριστίνα προσπαθεί να υπερβεί κάθε εμπόδιο σ' ένα δρόμο δύσβατο, που οδηγεί όμως στην κορυφή.


Η Ζωρζ Σαρή γεννήθηκε το 1925. Πρωτοεμφανίστηκε ως συγγραφέας με το "Θησαυρό της Βαγίας" το 1969. Με τα έργα της σφράγισε τη σύγχρονη ελληνική παιδική λογοτεχνία.



 

Σχόλια

  1. Αχ βρε Πολάκι...Απαρηγόρητη είμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Σχετίζομαι με ανθρώπους που αγαπώ & δεν υπάρχουν,που δεν παραδέχομαι ότι έχουν πεθάνει.Είμαι εναντίον του θανάτου."Νίκος Εγγονόπουλος
    Είναι προνόμιο το ότι τη γνώρισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόλα μου, τα είπες όλα δια στόματος Εγγονόπουλου. Σ'ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου