Alda Merini ~ Δεν έχω ανάγκη από χρήματα


Δεν έχω ανάγκη από χρήματα                          
έχω ανάγκη από συναισθήματα
από λέξεις
από λέξεις σοφά διαλεγμένες
από λουλούδια που τα λένε σκέψεις
από τριαντάφυλλα που τα λένε παρουσίες
από όνειρα που κατοικούν στα δέντρα
από τραγούδια που να χορεύουν κάνουν τα αγάλματα
από αστέρια που μουρμουρίζουν
στα αυτιά των ερωτευμένων.
 Έχω ανάγκη από ποίηση
από αυτήν τη μαγεία που καίει
τη βαρύτητα των λέξεων
που ξυπνά τις συγκινήσεις και δίνει καινούρια χρώματα.
 
  

 («Έρωτας, η θεϊκή τρέλα»/«Δεν έχω ανάγκη από χρήματα», Alda Merini)
 
 

  
                      ⌘                             


Io non ho bisogno di denaro.
 
Ho bisogno di sentimenti,
             
di parole,
 
di parole scelte sapientemente,
             
di fiori detti pensieri,
             
di rose dette presenze,
             
di sogni che abitino gli alberi,
             
di canzoni che facciano danzare le statue,
             
di stelle che mormorino
 
all'orecchio degli amanti....
             
Ho bisogno di poesia,
             
questa magia che brucia
 
la pesantezza delle parole,
             
che risveglia le emozioni e dà colori nuovi.
 

(«Terra d'Amore 2003», Alda Merini)

 

Σχόλια