Agustín García Calvo ~ Περί Θεού


Εσύ, τον οποίο δεν γνωρίζω, σταμάτα σε παρακαλώ, να με γνωρίζεις.        
Για ν’ απελευθερωθείς από το τόσο κακό που έχει γίνει στο όνομά σου, λησμόνησε το όνομά σου.

Ας χαθεί η Εξουσία σου και ας διαλυθεί η Θέλησή σου, οι άνθρωποι ας ζουν όπως μπορούν…
Άσε ν’ αποκαλυφθεί η ματαιότητα του νόμου του θανάτου
Απελευθέρωσέ με από το Μέλλον και το Χρήμα, για να μπορέσουμε να ξαναγνωρίσουμε το καθημερινό ψωμί
Δεν σου ζητώ, τελικά, τίποτε: ποιος είμαι εγώ για να σου ζητώ οτιδήποτε;
Ποιος εσύ για να μου δώσεις;
Όλο αυτό ήταν μόνο για να γελάσουμε, για να γελάσεις εσύ.
Απελευθέρωσέ με εσύ από εμένα τον ίδιο, σε απελευθερώνω εγώ από το όνομά σου, Θεέ, κι εδώ σου δίνω την ελευθερία.


Αγουστίν Γκαρθία Κάλβο, Περί Θεού, Οι Εκδόσεις των Συναδέλφων, μτφρ. Κώστας Παναγιωτίδης
(Δείτε
εδώ
)

Περισσότερα: Agustín García Calvo
                       http://www.editoriallucina.es/index.html

Πηγή κειμένου: http://pandoxeio.com/2015/02/06/calvo/

Σχόλια

  1. Ενδιαφερουσα συνομιλια
    Ομως ποιος θα απελευθερωσει ποιον
    Ο φυλακισμένος τον δεσμωτη
    η ο δεσμώτης τον φυλακισμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεσμά δεν υπάρχουν. Κατασκευάζονται απ' τις εκάστοτε εξουσίες και θρησκείες, οι οποίες δρουν εκμεταλλευόμενες τον ανθρώπινο φόβο και την άγνοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου