Πέτρος Κοτζαμπάσης ~ Εμμονές



«Η έκδοση του βιβλίου μου είναι μια στάση στην φωτογραφική μου πορεία, που ξεκίνησε  πριν πολλά χρόνια, δεν κλείνει κάποιο κεφάλαιο, ούτε είναι η ολοκλήρωση μιας εργασίας, απλώς πιστεύω ότι ήρθε ο καιρός να συγκεντρώσω σε ένα βιβλίο τη μέχρι τώρα δουλειά. Ο τίτλος "Εμμονές" επιλέχτηκε γιατί, κατά την άποψή μου, όταν φωτογραφίζω, στην ουσία φωτογραφίζω τις δικές μου εμμονές».

(Πηγή κειμένου: ArtPress)


Γεννήθηκα και ζω σε μια μικρή πόλη της Βορείου Ελλάδος, την Κομοτηνή. Ασχολούμαι με τη φωτογραφία από το 1985 με ένα διάλειμμα 10 ετών. Το πεδίο δράσης μου είναι ο «δρόμος»,
δεν αναζητώ σπουδαία γεγονότα,ούτε κάνω ταξίδια για να βρω φωτογραφικά θέματα. Φωτογραφίζω καθημερινά τα «πλούτη» της καθημερινότητας, δεν επιδιώκω παρά την στιγμή που η αφήγηση γίνεται περιττή με σκοπό να δημιουργήσω ένα νέο σύμπαν όπου όλα είναι φανερά και όμως κάτι κρύβουν, όχι με σύμβολα αλλά με υπαινιγμούς.
Αφετηρία μου είναι η φράση του μεγάλου έλληνα ποιητή Οδυσσέα Ελύτη, «με τις ξόβεργες μπορείς να πιάσεις πουλιά, αλλά δεν μπορείς να πιάσεις το κελαηδητό τους, γι' αυτό χρειάζεται κάτι άλλο».
Πέτρος Κοτζαμπάσης

Περισσότερα: http://www.pkomo.gr/
https://www.youtube.com/watch?v=0iZsC57W9eg


Πέτρος Κοτζαμπάσης, Εμμονές – Obsessions, εκδ. Black Box (Ανδρέου Δημητρίου 11, Ξάνθη /  obsessionsbook@gmail.com)

Σχόλια