William Shakespeare ~ Αγάπης αγώνας ...


                                 

"Μάθε να διαβάζεις αυτά που ο σιωπηλός έρωτας γράφει, ο έρωτας έχει την ευφυΐα ν' ακούει και με τα μάτια".
 


"Αχ, μακάρι, για την αγάπη μου, η μέρα να γινόταν νύχτα!"

 

"Κι ας είσαι μακριά, πάντα δίπλα μου σ' έχω
γιατί μακρύτερα απ' τους στοχασμούς μου δεν μπορείς να πας".

" Τόσο οι καρδιές μας πλέχτηκαν μαζί που τώρα πια μπορούν να γίνουν μία… "


"Γίνεται να χωρίσω από τον εαυτό μου
ή απ' την ψυχή μου που στο στήθος μου φωλιάζει;
Τριαντάφυλλό μου, είσαι το παν για εμένα!"
 
"Η θάλασσα όριο έχει την ακτή, όμως ο πόθος σύνορα δε γνωρίζει".



"Ν' αναρωτιέσαι αν τ' άστρα είναι φωτιά κι αν ο ήλιος κινείται.
Ν' αναρωτιέσαι αν η αλήθεια είναι ψέμα.
Για την αγάπη μου μονάχα να 'χεις σιγουριά".

"Ποιος αγάπησε αν δεν αγάπησε με την πρώτη ματιά;"


"Χάιδεψε τ' αυτί μου σαν ήχος γλυκός
που, πνέοντας πάνω από ένα παρτέρι μενεξέδες,
κλέβει κι άρωμα σκορπάει".

"Ευτυχισμένος είμ' εγώ που αγαπώ κι αγάπη έχω".


"Ο έρωτας δεν κοιτάζει με τα μάτια, αλλά με την ψυχή".


"Ο έρωτας είναι καπνός, βγαίνει αχνά απ' την καρδιά.
Σαν εξαγνίζεται, φωτιά σπιθίζει στο βλέμμα.
Σαν θίγεται, φουσκωμένη θάλασσα απ' τα δάκρυα του ερωτευμένου".


"Πάρτε τον και κόψτε τον σε μικρά αστράκια
και θα ομορφύνει τόσο το πρόσωπο του ουρανού
που όλος ο κόσμος θα ερωτευτεί τη νύχτα
γυρίζοντας την πλάτη στο φανταχτερό ήλιο".


"Μίλα ψιθυριστά, αν μου μιλάς για αγάπη".


"Είμαστε απ' την ύλη
που 'ναι φτιαγμένα τα όνειρα".



"Θα λάμπεις πάντα εσύ μέσα σ' αιώνιους στίχους!
Όσο θα βλέπουν μάτια κι άνθρωποι αναπνέουν,
οι στίχοι αυτοί θα ζουν κι εσύ θα ζεις μαζί τους".


"Φτωχιά Κορδέλια! Όμως όχι, αφού είμαι βέβαιη,
η αγάπη μου είναι πλουσιότερη απ' τη γλώσσα μου...
Εγώ, η καημένη, δεν μπορώ να φέρω
στο στόμα την καρδιά μου".



- Καλή σου νύχτα, χίλιες φορές καλή σου νύχτα...
- Χίλιες φορές κακή χωρίς το φως σου...
- Καληνύχτα... καληνύχτα τούτη η πίκρα του χωρισμού έχει μια γλύκα τόση
που καληνύχτα θα σου λέω μέχρι να ξημερώσει...
- Ύπνος να 'ρθει στα μάτια σου και στην καρδιά σου ειρήνη...
- Ύπνος και ειρήνη θα 'θελα για σένα να 'χα γίνει...
 
 
- Ω! θέλεις να μ' αφήσεις έτσι απαρηγόρητον;
- Σαν τι παρηγοριά θέλεις ετούτ' τη νύχτα;
-Σου 'δωσα την πίστη μου αγάπη, δώσ' μου τη δικιά σου.
- Εγώ στην έδωσα προτού μου την ζητήσεις·
και πάλι θα' θελα να'ταν δικό μου χτήμα.
- Να μου την πάρεις θέλεις; Και γιατί καλή μου;
- Για να φανώ απλοχέρα να στην ξαναδώσω.
Μα κάνω ευχή για κάτι που έχω δα: η απλοχεριά μου
έχει της θάλασσας την άπλα, και η αγάπη μου
το βάθος της· όσο περσότερη σου δίνω,
τόσο περσότερη έχω, τι άπειρα είναι και τα δυο
 
 
Επιλογές από έργα του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ / William Shakespeare
Αξίζει να διαβάσετε: Σαίξπηρ / Όλη η αλήθεια για τη ζωή του, Μπιλ Μπράισον, μτφρ.: Ελένη Βαχλιώτη, εκδ. Μεταίχμιο

Σχόλια

  1. ό,τι και να γραφτεί για τον έρωτα είναι ονειρικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μίλα ψιθυριστά, αν μου μιλάς για αγάπη ...απο πιο εργο του ειναι γτ μαγευτικά <3 ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου