Ralph Ellison ~ Αόρατος άνθρωπος


Χωρίς φως δεν είμαι απλώς αόρατος, αλλά δεν έχω και καθορισμένη μορφή, και το να μη γνωρίζεις τη μορφή σου είναι σαν να βιώνεις το θάνατο. Εγώ, αφού απλώς υπήρχα για είκοσι περίπου χρόνια, άρχισα να ζω μόνο όταν ανακάλυψα ότι είμαι αόρατος. Η ιστορία ξεκινάει από πολύ παλιά, πριν από περίπου είκοσι χρόνια. Όλη μου τη ζωή έψαχνα κάτι. Ήμουν αφελής. Έψαχνα να βρω τον εαυτό μου και έθετα σε οποιανδήποτε άλλο εκτός από τον εαυτό μου ερωτήσεις που εγώ, και μόνο εγώ, θα μπορούσα να απαντήσω. Μου πήρε πολύ χρόνο και πολλές επώδυνες παλινδρομήσεις των προσδοκιών μου για να συνειδητοποιήσω αυτό που όλοι οι άλλοι έμοιαζε να γνωρίζουν από γεννησιμιού τους: Ότι δεν είμαι κανένας άλλος παρά ο εαυτός μου. Αλλά πρώτα έπρεπε να ανακαλύψω ότι είμαι ένας αόρατος άνθρωπος!



Σχόλια